Sunday, February 20, 2011

.:: tournament (part 2) ::.

Assalamualaikum~



Hye sume~ sehat??..sehat la kan harap2nya...




Hehehhee...cam x caya jerk kan.minggu ni aku x balik rumah...stay jerk kat hostel coz semlm ada tournament...septtnya aku pi jalan2 hari ni dgn sorang kawan aku...tapi x jadi..maka~~~ menetaplah aku di hostel yg paling aku cinta nih.huhuhuhu....agak bosan laaaaaaaaaaaaaaaa jugak.hukhukhuk....tapi tahan jer laaaaaa.heeeeeeeee



Okey2...sebenarnya aku nak uplod pic bowling semlm jer pon tuk story hari ni...tapi pe salahnya kalu aku story2 dlu.huhuhuu......



Jom2!!...kita tgk pic2 okey~ heeeeeeee



Tadaaaaaaaaaa~~~~


Group Cekoyde (ntah pape punya nama)
 ni la group aku~ hehehe...Irsyad, Jen, Man n Me~

Bajet cam terer jerk!.hehe

 Jen perfom~

Man~ pengumpul mata tertinggi~

  Irsyad~ the best player~ hahahahaha

Ni aku..huhuhu.....



 hehehe....suma ckp ni bf aku...padahal ni la abg aku....(abg angkat..tapi dia buat aku mcm adik sendiri)

Ni lak my BFF kt MSI...kalu nk g main bowling or k'oke...dia la org aku cari.hehee





Banyak lagi pic...tapi bnyknyer dalam fb...kt cni x ley nak uplod bnyk2...huhuhuhu...sorry~
Tapi sedeynya pic kami ber4 x dan nak snap..huhuhu...


K...see next story ya~ take care :) :)

No comments:

Post a Comment