Wednesday, February 16, 2011

.:: tak sabar ::.

Assalamualaikum~ 




Hye sume~ sehat ker???...sehat la hendaknyaaaa :)




Hurmmmm... actly aku ngah ngantok ni...tahan ngantok jer nih....madam kasi hbs klas awal dah.tapi x terasa nak tido tuk masa sejam sengah ni..haishhhh!!... 





Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....pe lak kaitan story hari ni ngan mengantok eh???...x da kaitan pon...cuma just nak bagi tau ajer~ huuuuuuu


ni la muka ngantok aku tadi....tapi ni bukan pic hari ni laaa...heehhehe


Actly aku x sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sangat nk tunggu sabtu ni.coz sabtu ni ada tournament bowling n abg aku janji nak dtg tgk aku main!!.hehehehhehe...bestttt2222~ bley suh abg belanja kan???...hahhahahahhaa...tu la yg aku tauuuu pon.hehehhehehe






Pastu sabtu ni jugak lah aku nak berjimba dgn kawan aku (tu pon kalu plan aku ngan dia jadi laaaa) hehehehehe....harap2 jadi laaa...memang aku nak bejalan puas2!!..sbb nak hilangkan aku terhadap MR.teeeettttttttttttttttttttttt~~~ (sapa yg tau tu tau la) hehehehehe





Pastu minggu depan pulak aku CUTI MID SEM!!!....wehhhhhhhhhh!!.syiokkkkk!..semggu x yah mandi awal2...hahahahahhahaha(buruk tol pangai..anak sapa la ni) hehehehhehehee......




Dapat duk rumah...dapat main ngan nomi...pastu bley pi KL!!!...yaaahhhuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!...bestttttnyeeeeeee.......pi jalan2 dgn family aku!...
**bila sebut KL mesti aku ingt kt MR.teeettttt!!!...sbb kt KL lah kami jumpa...hadeiiiii....(smpai bl aku harus ingt dia eh????...)
**bila pi KL lah aku akan berHANG OUT dgn dia...pusing2 1 Kl smpai sesat2..hehehhehe(sume tu kenangan) tapi skunk dia ada kt kedah...kt ngri aku...





Tapi pape pon jadi...memang aku x sabar lah!!..x sabar nak main bowling.x sabar nak berjimba...x sabar nak cuti sem...x sabar nak main2 dgn nomi..huhuhuhuhu






Ok!!...take care ya guys..... 

Chiillllllllllllllll :)




Assalamualaikum :) :) :)

No comments:

Post a Comment