Saturday, February 12, 2011

.:: pening ::.



Assalamualaikum~

Sehat ker suma???...hope so sehat la...








Hah!!...pe lak story ngan tajok kali ni???..








Sekarang aku rasa dah x ley pikir bnyk sgt dah...haduiiii......what wrong wit me hahh???..pesal la aku jadi macam ni lepas kejadian 23 January 2011.... pening la weyyy!!!... sejak2 lepas tarikh tu seriously aku punya mental MEMANG down giler... serabut pala otak aku.... tapi bila aku dah stat bz dgn keja2 kt kampus.. hlg la sat aku punya rasa mental down nih....ni jadi balik pulak...pehal lak eh bley jadi mcm ni???.. 
Mungkin aku rasa hdp aku sepi + sunyi sgt kot...
Dah la tu...aku rasa cam fedup nak pk pasal FYP..xdak idea langsung tuk pikir...aduiiii....BAD!!!!...come on BAD!!...bangun lah kembali.....
Tak tahu nape masalah dtg menimbun2 kt aku skunk ni...1 per 1 dtgnyaa...belom setel 1 prob...dah dtg prob lain pulak....pastu blum setel lagi 1 prob...makin dtg lagi masalah2!!!.. uwaaaaaaaaaaaaa~~~~~ aku rasa mcm nak menangis sgt2...tapi aku tahan sebab x da tempat yg aku bley menangis lagi...suma dah hilang.... hurmmmmmmmm.....



Pening tol kepala aku.....sakit kepala.....haihhh!!!.. :( :( :(





K......take care alls~ see next story ::

No comments:

Post a Comment