Thursday, February 17, 2011

.:: kurang nampak ::.

Assalamulaikum~



Hye sumaaaaa :) :)



Okey!!...jom bercerita tgh2 malam buta nih...heeeeeeeeeeeeee




Aku ni x reti2 nak tidoq lagi ka???.heeeeeeee...mmg dah ngantok sgt dah ni...tapi nak jugak aku update blog malam ni...coz nak cerita jugak....





Esok kul 8sengah pagi aku ada kuiz....kuiz Engineering Statistic...masuk chapter 2...alahaiiiiiii....chapter plg x best!!.huhuhu...tapi suma dah slamat aku study and follow...hehehehhehee.....aku cuba gak study ckit walopon aku ngah kurang sehat sebab kepala aku salu jerk sakit.....



Pastu keje Iventory Management aku x buat langsung pon....pandai kan???..sbb x buat....x reti laaaaaaaaa nak buat coz memang x paham dengan soalan.heeeeeeeeee.....so.buat esok jerk la...dalam klas...buat dgn madam..baru besttttttt...baru paham.....



Tadi aku pi klinik....sbb aku memang x larat sgt...x tau la nape aku asik sakit kepala jerk.doktor ckp sebab masalah mata.so.....aku kena buat spek n pakai spek!..huhhhhhh!!..xmau lah akuuuuuuu!.dah la x lawa.x comey la nnti aku kalu aku pakai spek!.(mcm skunk comey?.perasan!!!)..tapi memang aku kerap sgt  sakit kepala...x tau apa punca...aduiiiiii....takut migrain makin teruk jerk.tapi tadi doktor x da la pulak ckp pasal migrain...kire x teruk la tu kalu doktor x ckp..kan222??.heheheheeeee





Aduiiiiiiiiiiiiiiiii~ ni ngah pening nak pakai ke x spek tu???...rugi jerk aku rasa kalu aku pakai...yer laaaaa.nanti mata aku x power dah la...kalu aku nk pi menembak memang susah la nak target musuh!..aduiiiiiiiiiii...payah22222!!...



  Ok laaaaa...ni jer cite aku malam ni.hehehhehe....nak tidoq dah...sok nk bangun awai~

hahahha...ni la muka aku time tidoq!...kenangan kot pic ni...hehehehe...bnykkkkkkkkkkk makna nih.....



Bye sume~ Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment