Tuesday, February 15, 2011

.:: lagi mahu bermimpi-mimpian ::.

Assalamualaikum~~ 


Hye sume...sehat??..sehat la kan??..aku jerk yg x sehatnyer sbb asik sakit kepala jerk.huuuuuu.....xpe2.nnti ok la tu....






Hahh!!..pe lak kaitan dengan tajuk hari ni???....hehehehheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
(",)









Sengih2 lak kan aku???..luku kang....nk cite, cite ajer la kan?.x yah nak sengih2 kambing tu....hakhakhakhakhak :) :)




Actly malam tadi aku tido mimpi Die!!...wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~ I likeeeeeeeeeeee tauuuuuu!!..hehehehehehe




Even dia x dtg dalam alam nyata tapi dia dtg pada alam maya aku....suke sgt2!..dah lama aku x mimpi dia lepas mental down e2 hari....
Nampak pada muka dia, raut wajah dia..dia memang ingat kat aku!..aku bley cakap mcm ni sbb aku yakin sgt2...ALLAH S.W.T memahami perasaan aku sekarang nih....syukur sgt2....ALLAH S.W.T maha penyayang lagi maha pengasih....DIA akan tunaikan apa permintaan makhluknyaa :)
Cume sekarang aku sebagai makhluknya kena lah bersabar dan cuba dekatkan lagi diri dengan NYA... :)





Tapi apa yang aku bley cakapkan...........
AKU SERONOK SANGAT HARI NI.... :)

Hari ni jugak semua umat Islam menyambut 
Maulid Nabi....... aku rasa tenang jerk hari ni walopon migrain dtg menyerang.. :) :) :)





Salam Maulidur Rasul :) :) :) :)






Bye all~ Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment