Saturday, February 19, 2011

.:: tournament (part 1) ::.

Assalamualaikum~ 





Hye sumaaaa~~ sehat ker???...hope sehat laaa.... :)




Hahhh!!!...nk cite ni...pasal tournament siang tadi...huhuhuhu......best kot tadi..huhuhu....nak tegelak pon ada sbb kasi kalah group sndri...huhuhu...nak bt camner..kami dapat lane no.2....lane tu x luck lgsg!!...semlm aku main lane no.25 bley lak aku dapat seratus lebey...hari ni jgn kata 100....90 pon x dapat!!...frust giler....sian kt kwn2 aku...diorg kalah sbb mata aku rendah sgt laaa....aduiiiiii~~


Tadi tgh2 main my bro muncul!.heheheehhe....kot la nk ada semngt..tapi xdak pon semngt tu....adoiiii~~ gagah2 sekali jer aku strike tadi...huhuhuhu....time tu baru la rasa ada semgt ckit.huhuhu.....tapi ttp jgk x ley nk perfom dgn baik....rasa besalah pon ada dgn geng2 aku....huhuuuuuuuuuu...tapi pepe pon dapat no.5....ok la tu.....dapat jgk....dari x dapat lgsg...huuuuuuuuuu :D :D :D

hehehehe...cam janji lak pakai sama..huhuhu

Tapi lepas main dapat makan pizza....perghhhh!!!!..mmg aku pulun mkn sungguh!!..hahahahhahaha....pebret food kot tu....4 ke 5 slice aku mkn..hehehehheheheehehehehe.....KENYANG~~~~~ errrkkkkkkkkkkkkkkk~~ hahahahhahahhha....thanks to my bro!..nnti adik blanja abg jgk ok!!!...hehehehehehehee



Balik dah sampai hostel aku mulaaa laaaaaaa...MEMBUTA...terrrrbaekkklah!!..pastu bangun2 sakit kepala sangat2....migrain pon mai serang....wheeeuuuuuu!~~ dugaan2......ni dah mula stat tangkap urat pinggang dah...uwwaaaaaaaaa!!~~~~~~~ lagi laaaaaaaaaaa dugaan paling besaq....adoiiiiiiiii laaaaaaaaaaaa... :( :( dah la muscle naik seblh tgn dah....asik duk hayun bola bowling jaaaa dari mggu lepas......huuuuuuuuuuuuuu



Ok lah!!...nanti aku uplod pic tournament yaaaa.....sebab pic ada dalam kamera my fren~ huhuhu....x dapat nak uplod lagi.....hari ni uplod pic aku dgn abg aku ja dulu....hehehehehehe



wit my bro!!...


Byeeeee sume~~see next story~

Assalamualaikum :) :)

No comments:

Post a Comment