Thursday, February 17, 2011

.:: lega ::.

Heeeeee....sengih siot!..hehehhehe
Assalamualaikum~ 



Hye sume~ sehat???...sehat la kan??...aku jugak yang x sehatnyaaaa....asik ulang alik masuk bank jerkkk...huhuhuhuhu






Ok!!!...hari ni aku rasa lega sangat2 sebab title tuk final year project (FYP) aku dah lulus!!!!!!!...yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~~ huhhhh!!.lega kot....walopon tadi kena ambush jugak dgn Encik Hairizal...tapi aku and ina dapat jawab + betah balik dia.hehehhe...Afwan senyap ja...sbb kalu dia bunyi memang payah nak lulus aku rasa...hehehehehe...tapi apa2 pon thanks to Encik Sabri merangkap supervisor group aku...walopon dia lecturer Mechanical bukan Manufacturing tapi dia banyak bantu kami tuk setelkan suma ni....aminnnnn~~ syukur sangat2 lah walopon ni hanya baru title....tuk proposal mmg kami kena banyak lagi study...sem ni mmg aku kena jaga kesihatan aku betol2 laaaa.huhuhuuu...hope kesihatan aku akan salu jerk ok...kalu x ok mmg teruk la Ina dgn Afwan nanti....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....!!~~ tapi memang rasa ringan la kpla ni.hehehhe....sbb 1 beban dah setel....tadi time present mmg kami bernasib baik la sbb Encik Suyerdi kuar...huhhhhh!!!..legaaaaaaaaaaa woooooo....kalu x dia lagi laaaa kepala ambush soklan pelik2....huhhhh!!!...






Stat next week kena study banyak pasai steel!!!!...hehehehehehehe.....apa guna blajaq applied material kalu x ley study pasai steel..hehe.....


Dan start sem ni jugak laaaa aku kena simpan duit!..tuk prepair bila project kami jalan nanti....waaaaaaa..dalam tahun ni kira direct lah aku kan...cuti sem ni bt short sem.perggghhhh!!!...main2 lagi saja la aku....



Tapi saat gembira ni hanya dapat kongsi dgn kwn2 jer laaaa...dengan DIA aku dah x ley kongsi daaaaa.huuuuuuuuu....sedey plak...kalu x msti DIA la org 1st yg akan tau berita gembira ni....huuuurrrrmmmm :( **huhuhu..tetiba teremosi la pulak....sorry~~ :)







Tapi bila ingat2 balik apa jadi hari ni...lawak lak..hehehehehe...jawab soklan kuiz tadi mcm pape jerkkkk....boley salah letak angka...adeyyyyyyy~~ redha ajer laaaaa..huhuhuhuhu....mintak2 madam paham laaa dgn jwpn aku.heeeeeeee :D :D





Ok lah!!!...nak rehat2 lah kejap...malam ni nak kena pulun buat pengajian malaysia pulak...huuuuuu :)






Bye sume.... see next story yerrrr :) :)




Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment