Thursday, March 3, 2011

.:: serabut ::.

Assalamualaikum~


Hye sume...sehat ker??.sehat la kan...


Uwaaaaa~~ kije banyak la...cuti2 ni aku asik merayap jerkkk..hari2 aku kuar..hari2 aku merayap...hari2 muka aku nampak jerrk kt Jitra...Alor Staq...heeee~~ duit pon habis atas jalan ja... besa laaaa..anak org KAYAP...mmg la mcm ni.hehehehehe


Tapi the best lah...mggu ni aku asik ulang alik pi library ja..gara2 nak cari maklumat tuk subject Pengajian Malaysia...aduiiiii...ntah pape kan.ambik kos Production..tapi kena blajo Pengajian Malaysia...x bestttt tol!!!...sejarah2 ni bley bagi aku tido jerkkk dalam klas.heeeeeeeeeee~~


Sebenarnya aku skunk ngah serabut sama...serabut dgn pendirian aku!..aku ni keras kepala ka???.aku ni ego ka??..aku ni hati kering ka???..rasa2 betoi la kata kawan aku tu...mmg aku ego + keras kepala + hati kering...heeeeee~ tapi sebnrnya aku jadi camtu sbb kerana dicabar jerk...aku bkn jnis mudah nak bt pangai mcm tu....skunk aku masih memikirkan...sampai bila aku nak salahkan dia and terus bencikan dia...actly aku dah lupa pon dia...tapi x tau pasepa hari ni aku nek hantu...tingat keslhan2 dia...ya laaaaa..skunk ni...penipuan dia makin terserlah laaa...wah2222...hidup2 beb dia tipu aku....syabas lah!!..mmg hebat lah....x sangka pon ada...bila aku dpt tau mmg aku rasa mcm nak bagi tapak kasut safety tu jer kt muka dia...geram la aku.pantang tol aku org tipu2 aku ni...haisshhhh!!!..hurmmmmm.....tapi mmg serabut lah.x tau yg mana 1 nk pikiaq...hadeyyyy~~~



Ok lah!..xdak idea dah...nak pi solat Isya pastu nak bt solat sunat...mintak petunjuk n nk hlgkan serabut nih....


 Take care sume~~ jumpe next story ok!...

haaa~ ni kezen aku..amni nama dia...dia la pengubat serabut aku...hehehehehe

Assalamualaikum~ :) :) :)



No comments:

Post a Comment