Monday, March 21, 2011

.:: operasi penghabisan masa ::.

Assalamualaikum~

Hye sume~ sehat ker?.hope sehat la kan...aku pon da sehat da.heeeee...dah x batok n selsema dah...Alhamdulillah :)



Ok!!!..hari aku nak story pasal kegiatan aku and rumet2ku masa hari cuti weekend baru2 ni..heeee~~ jom2!!...kite pakat2 baca....


Dalam sejarah tuk semester ni aku x balik rumah minggu ni..hehehhe...dengan rela hati lak tu...lagi cam x caya kan??..aku pon x caya gak sebenarnyaaa..huuuuuu...tapi xpe lah.aku baliik ker..x balik ker...sapa nak kesah..kan22??.heeeee


Hari sabtu tu arround kul 12 tghari aku. gee n eca kuar pi makan tuk lunch + brekpes kami....pastu dah setel makan...kami balik MSI balik...tapi time tu aku rancang nak ikut klasmet aku pi giant tuk tgk wyg...tapi x jadi...sebab aku dah kemalasan..huhu....masuk jer bilik aku lending ataskatil sambil on9 pesbuk...tu jer la keje aku time cuti (time x cuti pon tu jgk keje aku) hehehehe...besa laaa....mencari kawan2..huhu....pastu aku tetido.tengah sedap2 aku tido....rumet aku gee kejut aku dgn suara dia yang agak kuat!.hinggakan aku terjaga secara mengejut!.hadoiii....nasib xdak heart attack!.kalu x musti goal dah....is is is is~~ ohhh!!!..lupa2...gee jerit2 kejut aku sbb nak ajak kuar...tu jerrr pon~ tapi cara dia mcm hostel nak tebakar jer...is is is..heeeeeeeeee

Dah elok aku bangun dari tido yang separuh nyenyak tu...aku tnya nak kemana?.dia cakap nak pi peneng....ok!!.dgn pantasnyaaa aku pon siap2 la...mandi memang dak laaa..sebab baru lepas mandi jer pon.heeeeeeee (nmpk sgt aku mls mandikan?.hehe)...dah siap2..aku ngan gee pon tunggu la eca...member kami...dalam 4.50 camtu..kami gerak dari MSI pi peneng...kul 5.30 kami sampai la kat Queenbay~~time tu hujan rintik2 camtu la..kami pusing2 dalam Queenbay tu..tapi bukan pusing saja....pusing2 shoping laa..huhuhuhu....besalaaa..nama pon pompuan...musti x lekang dari xtiviti soping2 ni..hehehhe...stendet~ hahahaha....pastu dah setel soping kami pon dah penat.kami rest la dulu...sambil tunggu member2 lelaki kami yang 1 kampus dgn kami....time duk tunggu tu..memang ngantok + lapaq....dalam kul 8.30 camtu member2 laki kami mai...pastu kami pi survey tiket wayang dulu...kami tgk cite unknown!!..dah beli tiket tuk midnight..kami pi makan..sebab kebuluran....aku makan KOTEAW TOMYAM SEAFOOD...sedap la jugak....tapi ok la.memang kenyang la...heeeeeee~ errkkkkk!!.Alhamdulillah.....syukur dengan rezeki DIA beri...pastu dah sudah makan.kami pi lepak kt pantai tepi Queenbay tu...sementara nak tunggu kul 11.45....ok!.dah nak sampai kul 11.45 kami begegas masuk balik soping kompleks tuk tgk wayang...cite UNKNOWN...best gak la....tapi aku bley tido2 lagi.hahahaha...

muka suka soping~hehe





 masuk tuk rehat2 jer...hehehe

 muka menanti dan menunggu~







wit baby~

 tunggu masa nak tengok wayang...habiskan masa disini.hehe

 wit them~





Selesai tengok wayang.kami pi makan2 kat MCD Gurney dari kul 2.15 sampai la kul 3.45 kami duk lepak kat MCD Gurney...and santapan aku adalah~~~ ok!!!...tengok bawah laaa...ada pic..hehehhehehe

 ni la santapan aku pada kul 3 pagi.hehe



Dah setel makan2 kat MCD kami merayap lagi...ke persisiran Gurney~ lepak kejap jerk...dari kul 4 sampai kul 5.15 camtu laaa..pastu kul 5.20 camtu kami gerak balik MSI...kul 6 pagi kami sampai MSI...sampai2 tu memang tebongkang la masing2..sebab ngantok..huhuhuhu...sedar2 kul 1 tengahari..hehehehe...nasib aku CUTI..x kesah la bangun lambat pon.hehehehehe

at Gurney~







Pastu dah bangun aku pi mandi2..basuh baju pe suma...siap2 kuar pi makan plak...time tu dah kul 3 lebey...baruuuuuuuuuuuuu makan tengahari...hehehehe...dah selesai makan tengahari kami pi giant..sebab eca, gee n yat nak karok..aku jer yang x karok.sebab aku nak tengok wayang (tgk wyg lagi)...aku tengok cite MERONG MAHAWANGSA~ besttttttt~~ hehhehee..meremang bulu roma aku!..sampai nangis2 tgk cite tu..nanti aku nak cari VCD lak!..heeeee

Akhirnya~ dapat gak aku tengok!!..dgn yat...hehehe

 
Dah sudah tengok wayang kami gerak pi rumah abang gee kat lunas...dalam kul 8 camtu kami pi makan2 tuk kami punya dinner...sedap gak la makan kat situ..x rugi la duit aku.hehehehe...dah selesai makan2..kami balik MSI..pastu mandi2 then rehat...pastu tido~ sebab keletihan...2 hari berjalan x hengat DUNIA!!.heeeeee~~

b4 makan....wit yat..
 
 muka orang patah hati.hehehee...xlah!!..layan lagu tuu~~

ok!.da kenyang~ jom balik!!!..

Ok!!!...ni jer cite aku tuk weekend kali ni.hehehehe....

See next story~ take care all~

Assalamualaikum :) :)

No comments:

Post a Comment