Thursday, March 17, 2011

.:: rasa ::.

Assalamualaikum~ 


Hye sume~~ sehat???..sehat la kot kan?....aku jer yg sehat2 lagi...lps 1...1 dtgnyeee....tapi xpe.tu dugaan dari DIA...terima jer...




Wheeeeee~~ manyak hari gak x mengHUPDATEkan belog aku nih..sebok nau la haiii~ al-maklumlah....busy jer mggu ni....sebok dgn test lah...kuiz lah...asaiment lah...mcm2 lah....paling2 sebok2222nyaaaa aku sebok tido jgk!.hahahahahhaa...tu la keje aku bila ada masa ckit....sengah jam dapat tido pon dah rasa nikmat wooooo...hahahahhaa.....




E'eehhhh22!!!...sat2222....tittle aku kali rasa kan???...pe lak kaitan aku cite tentang seboknyaaaa aku???..xdak kaitan....xdak kaitan..... Haissshhh!!..ada la kaitan...kaitannyaaaa....aku sekarang main sebok!..maka aku rasa aku nak HUPDATE belog aku dalam seminggu sekali saja andai aku sebok sangat222...ok x???..ok la kan...xdak la korang jemu sangat bila baca belog aku cuma seminggu sekali jer (ada ka yang nak membaca??.) ehhhh!.ada laaaaaa~~ sapa???...korang la yang baca...heeeeeeee~~~ 



Start next week aku akan mulakan tajuk dengan CHAPTER...perrrggghhh!!!..macam sub topik dalam subjek pulak...hahaahhaha....idea ni dapat masa aku bangun dari tido tadi laa..hehehhehee.....perrhhh!.bangun tido terus dapat idea...hahahhaha....dasat2...hehehehe...tapi kalu aku x sebok...aku akan muncul la dengan tittle yang agak kurang okey tu...hehehehe...
Huhhh!!...ok lah...aku nak bersiap2..nak kuar pegi makan2222...bangun tido trus makan?.bagus222...hehehhee.....malam ni nak study...2 subjek!!..esok aku ada test... subjek Pengajian Malaysia n Product System Design~



Ok~~ take care alll~~~ see next story~~


Assalamualaikum~~ :)

No comments:

Post a Comment