Tuesday, March 1, 2011

.:: pening pening ::.

Assalamualaikum~ 


Hye~ sehat suma??..sehat la kot kan???...waaaaaa....dah lama x update...
Sebok ckit la...heeeee....mggu lps sebok dgn QUIZ + TEST + PRACTICAL TEST...



Minggu ni di bagi CUTI!!!...semggu bah~ heeeeeeee....sonok kan???..tapi hakikatnya TAK SONOK langsung!!..
Cuti2 ni la keje banyak giler....aduhai...sampai x tau nak bt yg mana 1..heeeeeee....pening2. 
Mana x pening... dah la mata rabun..nk ngadap laptop lama2 mmg dah x bape boley dah..sbb silau tu la tgkap urat mata then jadi sakit kpla...pastu kalu biar2 ckit...mula laaaa...nak migrain..hadey~~ masalah jgk ni...huhuhuhu...tapi pe kan daya....ni la nasib student kan...sabar jer la.huhuhu.....


Tapi kan di sebalik sebok  dgn keje2 ni...aku nak jugak pi bejalan2..heeeeee...penat dol...asik duk rmh jerk....pastu hbs cuti balik kampus...bila masanya nak bejalan????..xdak masa lgsg dol....hadeyyyy~~


Tapi sok aku akan mulakan tugasku......sok aku n afwan klasmet aku nak masuk library Alor Star!!!!..perrgghhhhhhhhhhh~~~ mmg x caya!!!.heeeeeee....cdgn tu afwan la yg bg...hehehhehe....tapi ok gak.ley aku cari bahan tuk asaiment P.M...Entrepreneur...dgn EDM(Die sinking)...heeeeeeee.....bijak lah afwan ni....heeeeeeeee......


Ok lah!!!...nak prepair2,,,,sok nak bawak buku pe tuk masuk library tu...huuuuuuu~~ nnti aku cite lagi ok!...

Taking care~ see next story ya~ :D :D

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment