Saturday, March 19, 2011

.:: koleksi hari ni ::.

Assalamualaikum~


Hye sume....sehat???...sehat la kan....aku pon sehat gak...heeeeeeeeeeeeee..tapi still duk batok2 lagi.huuuuuuuu


Huhhhhh!!!.hari memberikan 1 kelegaan yang teramat laaaaaaaaaaaa legaa...sebab hari ni aku dah setel segala test2 yang sangat la beban dalam pala otak ni..huuuuuuu.....


Rasa cam kelakar pon de....aku stat test tuk minggu pada hari rabu pagi...test tuk subjek applied material.hahh!!..aku langsung x study tuk subjek tu..sebab aku malas nak study.aku cuma membaca pagi tu jer.b4 test...tu pon ada la dalam sengah jam..hehehe...hebat kan?.hebat.....tapi apa yang aku baca last2 minit tu laaaaa yang masuk..hahahahha...lege kot...jawapan aku tulis ibarat curah air la.hehhee....

Pastu malamnye aku de test lagi....tuk sebjek Electrical Discharge Machine ( Die Sinker) test sepatutnya start kul 8 sengah..tapi delay~~~ sebab Incik aku lupeeeeeeee~ kul 10 start test n kuiz..nak tau buat kt ner????..buat kat cafeteria...haaaaaaa...punya la sempoi Incik aku tu....apa lagi..enviroment open air....maka bermula laa perbincangan kami 1 group Die Sinking...siap tukar2 jawapan..hahaahha...paling tak ley lupe masa jawab kuiz la..Incik aku ckp "ok!.dalam masa 7minit kamu suma jawab berdasarkan OPEN NOTE" hahhh!!..ape lagiiii..lagi lajuuuuuuuuuuuu la tulis...hehehehe

Esoknya hari Khamis test Inventory Management...Open book jugakkkkk..wahahahahaha....memang seronok..hehehehe...tapi open book secara sneyap2 la...madam bangun tengok ktorang tutup la balik buku.hahahhaha...bukan x study...kami study...tapi susah laa..ni kes nak lulus punya pasal la ni.hehehhee

Pastu hari ni...test Product System Design dgn Pengajian Malaysia...open book jugak!!..tapi curik2 laaa.hehehhee.....walopon aku open book..ada jgk soklan2 yang aku x jawab...sebab memang aku tak tau langsung...bukan sebab cari dalam buku x jumpa..tapi sebab aku x paham and kompius~ heeeeeeeeee.....petangnyaaaa aku present yang asaiment TCE 3 punya...sume ok!.xdak yang cacat and celanyaaa..heeeeeeeeeeeee....Alhamdulillah.....Amin~~


Disebabkan merasakan ringan di otak mula terasa...aku ambik kesempatan..snap pic aku!..heeeeeeeeeeeee


Meh2!!..nak tunjuk ni....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

masa ni ngah dengar grup lain duk present~ tapi aku dok posing sesorang.hehe...

Time ni da bis dah...dah nak balik bilik dah...ada gaya cam cikgu x???.hehehe

Ni pon time balik bilik.....dah lama x senyum camni..heeheheee


Okey...ini jer tuk hari ni....sok2 de lagi kot...tu pon kalu ada rajin..hehehhee

Take care sume~ see next story~

Byeeee~~~ Assalamualaikum~~ :) 

4 comments:

  1. ada gaya....cikgu siti atau cikgu bad...=)
    always smile becoz the world will smile back to u...walllaaaa...

    ReplyDelete
  2. hehehehe...tapi x ley dgn cikgu kt srwk tu lagik..hehehhee....

    ReplyDelete