Saturday, June 30, 2012

.:: pertemuan ::.

Assalamualaikum......











Lamanya x update blog..bkn bz mana pon tapi xda idea nak create story.....tapi malam ni tetiba nak create story pasal DIA...










Bila ingat2 balik kisah pertemuan kami memang macam lawak.tapi mungkin itu sudah jodoh dan takdir dari Nya, aku terima dan dia pon terima dengan penuh rasanya syukur...









Alhamdulillah.....setahun sudah perkenalan antara aku dgn dia...syukur sgt2 aku rasa. KSSU 2011 bertemu KSSU 2012... TERkenalan di UniKL MIAT, tapi berkawan dan mengenali di UniKL MSI..even 1 kampus before this aku x pernah nampak & kenal & tahu bahawa wujudnya Dia di MSI...apa2pon KSSU lah yang temukan kami....
Alhamdulillah..














makan - makan selepas membuat perkiraan bajet kawen!!..hehehe




will miss you Toy!!..















Harap2 apa yang kami rancang akan telaksanalah... :)






Terima kasih pada mu Ya ALLAH kerana temukan aku dengan dia...
Muhammad Khairulnizam...







 Alhamdulillah.....

1 comment:

  1. insya ALLAH .. JIKA NIAT 2 BAIK , INSYA ALLAH akan dipermudahkan oleh NYA ...

    ReplyDelete